עינת פורטוגלי, סמנכ"לית שיווק ופרסום ברשת האופנה פוקס, נבחרה לאשת השיווק של חודש ינואר על-ידי איגוד השיווק הישראלי, בזכות מהלך "BASIC IS BEAUTIFUL".
לאחר שנים של קמפיינים פרסומיים רבים ללא שימוש בסלוגן, הובילה פורטוגלי את המהלך בפוקס בעונה האחרונה, לצאת בקמפיין עם סלוגן המעביר את המסר באופן חד וברור: "BASIC IS BEAUTIFUL".
המהלך כלל קמפיין טלוויזיה בו ניתן היה לראות את בר רפאלי ונועם טור, הפרזנטורים של פוקס, שרים את השיר "FOREVER YOUNG" בפורמט ליפסינק. הקמפיין עורר הדים רבים, ומיד הועלו ב-YouTube ובפייסבוק סרטונים המחקים את הקמפיין.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.