ריצ'רד הנטר, מנהל עסקים ראשי בשופרסל, הודיע היום (ג') על בחירתו של צביקה הדר כמוביל הקמפיינים של שופרסל לשנים הקרובות.
מהרשת נמסר כי הדר מבטא אמינות, ישירות ועממיות - תכונות המתאימות לערכי המותג.
את הקמפיין הראשון יצלם הדר בשופרסל דיל. על-פי הערכות יקבל הדר כמיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.