הולך ומתרחב מעגל המתמודדים במכרז על תקציב הפרסום של דפי זהב: ל"גלובס" נודע כי משרדי הפרסום שמעוני-פינקלשטיין ו-GPS יתמודדו על תקציב הפרסום של החברה, זאת בנוסך למשרדי הפרסום אליהם נעשתה הפנייה הראשונית, ביניהם מקאן-אריקסון, גיתם BBDO, באומן-בר-ריבנאי, גליקמן-נטלר-סמסונוב, יהושע TBWA וגלר-נסיס.
כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", לאחרונה הוחלט בדפי זהב לצאת למכרז על תקציב הפרסום שלהם, שנוהל במשך כמעט 20 שנה בידי שלמור-אבנון-עמיחי.
הרקע להחלטה הוא היערכות מחודשת בדפי זהב, מתוך מטרה למקסם את כל החטיבות והאתרים שלה יחד. בחברה חשים שלא הצליחו להשליך את המותגיות החזקה של דפי זהב לכל הפעילויות הנוספות שלה, ורוצים לראות כיצד לשלב הכול יחד.
לכאורה יכלו גם שלמור-אבנון-עמיחי להתמודד מחדש על התקציב, אך הם בחרו שלא לעשות כן.
המכרז על תקציב דפי זהב מעורר עניין רב בעולם הפרסום, שכן החברה מאפשרת חופש קריאייטיבי נרחב בטיפול בתקציב.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.