הוצאותיה של גוגל על שתדלנות בבירת ארה"ב, וושינגטון, גדלו בשנה שעברה על רקע ניסיונותיה של החברה לנמק את מהלכיה העסקיים בפני הגופים הממונים על הגבלים עסקיים בארה"ב. על-פי נתוני Lobbying Disclosure, גוגל הוציאה ב-2010 סכום של 5.2 מיליון דולר על לובינג, עליה של 28% לעומת השנה שלפני כן, בה הוציאה ענקית האינטרנט 4 מיליון דולר למטרה זו.
בלוג הטכנולוגיה טק קראנץ' דיווח על הוצאות הלובינג של חברות הטכנולוגיה האחרות: פייסבוק הוציאה 351 אלף דולר על החזקת שדולה בוושינגטון, מיקרוסופט הוציאה 6.9 מיליון דולר, אינטל 3.7 מיליון דולר ואילו אפל הוציאה 1.6 מיליון דולר. השיאניות היו שתי ענקיות התקשורת ורייזון (16.8 מיליון דולר) ו-AT&T (15.4 מיליון דולר).
לובינג
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.