חברת צ'מפיון החלה היום בשיווק הדור החדש של הפולקסווגן פאסאט. הרכב עבר שורה של עדכונים בעיצוב בשלדה ובמערכת ההנעה והוא ישווק בישראל בשלב הראשון בשתי גרסאות: עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.8 ליטר ממשפחת ה-TSI בהספק של 160 כ"ס, ועם טורבו דיזל TDI 2.0 עם טכנולוגיית ה- Blue Motion.
פולקסווגן פאסאט 2011
שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים DSG, גרסת הבנזין לתיבה בעלת שבעה יחסי העברה, וגרסת הדיזל לתיבה בת שישה הילוכים.
פולקסווגן פאסאט 2011
המחירים מתחילים מכ-190 אלף שקל לדגם ה-1.8 ליטר בנזין. צריכת הדלק והפליטה של המנועים שופרו משמעותית.
רמת האבזור שודרגה והיא כוללת בין השאר מערכת מולטי מדיה עם מסך מגע, בלם חניה חשמלי, בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת, 8 רמקולים מקוריים עוד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.