לאחר שהודיע לסלקום כי עליה להפסיק את המבצע במגזר החרדי, שלח בשבוע שעבר משרד התקשורת מכתב נוסף לחברה שבו הוא מודיע לה כי לאחר בחינה של טענותיה, הוא דוחה את עמדתה. בינתיים הפסיקה סלקום את המבצע, אך בכוונתה בכל זאת להשיב למשרד התקשורת על החלטתו.
כזכור, המשרד הודיע לסלקום כי עליה להפסיק את המבצע השיווקי במגזר החרדי, אשר כוון ללקוחות מירס בלבד. מבלי ששמע את סלקום ובאיחור ניכר, החליט המשרד להפסיק את המבצע מבלי שזימן אליו את ראשי החברה, תוך כדי הסתמכות על בדיקות שנעשו באגף הפיקוח, שמצאו כי המבצע של סלקום יועד רק ללקוחות מירס, ומשכך הוא עומד בניגוד להוראות הרישיון שלה. השימוע שנעשה לסלקום היה בכתב, ובכך היה די מבחינת המשרד להגיע למסקנה כי יש לבטל את המבצע.
כאמור, סלקום סיימה בינתיים את המבצע, אך היא מתכוונת בכל זאת לפעול לביטול ההחלטה. החברה לא הסתירה כי המבצע יועד ללקוחות מירס במגזר החרדי, אבל טענה כי אין מקום להתערבות, משום שלמירס יש כלים ייחודיים כמו הווקי טוקי שמעניקים לה חוזק ניכר במגזר החרדי, ועל מנת שניתן יהיה להילחם בה - היא מחויבת להציע חבילות תעריפים אגרסיביות, כדי לשכנע לקוחות לעבור אליה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.