אירוע השיא בעולם הספורט האמריקני, שהתקיים לפנות בוקר (ב'), הסופרבול, הנחשב לאירוע הנצפה ביותר בעולם, זוכה לנתוני צפייה אדירים כאשר 50% מהציבור בארה"ב דבוק למסך ברגעי השיא.
הספורט, מסתבר, הוא רק משני בחגיגה ממנה נהנות בעיקר סוכנויות הפרסום, רשתות הטלוויזיה וגם הפרזנטורים.
מחיר ספוט של 30 שניות האמיר השנה לשיא של כ-3 מיליון דולר, כשלאלה מתלוות עלויות ההפקה האסטרונומיות. בשנה הבאה, טוענים גורמים בשוק הפרסום האמריקני, עשוי להגיע מחירו של ספוט בן חצי דקה ל-5 מיליון דולר.
פפסי ודוריטוס ממשיכות להוביל את הזירה המקורית כאשר תשדרנה כל אחת מספר פרסומות שהכינו צרכנים באמצעות ציוד ביתי - מדובר באירוע השיא בתהליך ארוך של מעורבות צרכנים בקמפיין במסגרתו שיגרו רבים בארה"ב הצעות לסרטונים כאשר הפיינליסטים הם שישולבו במהלך המשחק.
מי שמעניינות במיוחד בחזרתן למבזקי הפרסומות היקרים הן חברות הרכב, שעד לפני רגע היו לסמל המשבר הכלכלי בארה"ב: כך למשל שבה GM לפרסומות בסופרבול אחרי היעדרות בולטת של שנתיים. חברת קרייזלר, לעומת זאת, שילמה כ-12 מיליון דולר (!) עבור פרסומת בת 2 דקות.
כ-100 מיליון הצופים במשדר, על-פי ההערכות, ייהנו לצד המשחק גם מהופעת אמצע מדוברת של להקת הבלק-אייד פיז ומשירת המנון מדוברת של הזמרת כריסטינה אגילרה.
בין הכוכבים שיעטרו את מבזקי הפרסומות השנה ניתן למנות, על-פי בלוגרים בתחום בארה"ב, גם את רוזאן בר, ג'סטין ביבר ואוזי אוסבורן.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.