בנק הפועלים הודיע היום (ב') על השקת "פועלים Connect", מהלך בנקאות ישירה רב-ערוצית הנותן מענה לצרכן המקוון. השירות ייכנס לפעילות מלאה בחודש מארס. "פועלים קונקט" הוא התגובה של בנק הפועלים ל"לאומי דיגיטל", שהשיק בנק לאומי לפני שנה וחצי, ול"מזרחי LIVE", הסניפים הווירטואליים של מזרחי טפחות שפועלים מאז סוף 2008.
"לא חשוב מי יוצא ראשון אלא מי יוצא עם ההצעה הכי טובה ללקוח", אמרה ראש החטיבה הקמעונאית בבנק הפועלים, לילך אשר-טופילסקי, והגדירה את המהלך כ"מהפכה צרכנית". "בפועלים קונקט בכל זמן אתה תמיד מחובר וצורך און ליין, באינטרנט עם 800 אלף לקוחות, ובסלולר, שהופך לאחד הערוצים החשובים ביותר בבנקאות. לנו יש 500 אלף לקוחות".
לכל מצטרף ל"פועלים קונקט" יוקצה בנקאי אישי במוקד וצוות בנקאים מגבה, הזמינים מ-8:00 עד 18:30 בערב וביום שישי עד השעה 14:00. בכל כניסה לאתר הבנק יוכל משתמש "פועלים קונקט" לראות את זמינות הבנקאי האישי וליצור איתו קשר בטלפון, במייל, בשיחת וידיאו, בצ'אט ובשליחה וקבלה של הודעות sms. יחס הכיסוי יעמוד על בנקאי אישי אחד ל-500 לקוחות ובבנק מצפים להגיע לעשרות אלפי מצטרפים בשנה הראשונה. את מוקד "פועלים קונקט" תנהל דבי בר נתן.
להבדיל ממזרחי LIVE, הלקוח לא מתנתק מהסניף אלא יוכל לבחור מול איזה גורם לפעול - הבנקאי בסניף או "פועלים קונקט". "אנחנו לא מנתקים את הלקוח מהסניף או מחייבים אותו לבחור. הצרכנים רוצים מודל משולב, שכולל סניף לצד בנקאות ישירה" אמרה אשר טופילסקי.
מרכיב חשוב ב"פועלים קונקט" הוא שירות "פועלים כמוני", שהוצג לראשונה לפני חודש ומאפשר ללקוחות הבנק לבחון את התנהלותם הפיננסית בהשוואה לקבוצת ייחוס של לקוחות דומים בפרופיל המשפחתי והכלכלי. "זהו כלי חזק להתנהלות פיננסית נכונה", אומרת מירב-ספקטורובסקי ששון, ראש אגף בנקאות ישירה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.