השירות הכלל-ארצי של בזק חוזר לדיון במשרד התקשורת. בעקבות תלונות שהתקבלו במשרד על כך שבזק מסרבת לחבר נקודות שונות באזורים מרוחקים, פנה לבזק מנכ"ל משרד התקשורת, עדן בר טל, ודרש ממנה לספק הסברים מדוע החברה אינה מגיעה לכל הנקודות ולכל היישובים בארץ.
פנייה קודמת נמצאת בבירור סביב תלונות של יישובים הטוענים כי בזק אינה מוכנה לחבר אותם לרשת התקשורת החדשה שלה, ה-NGN, ואף דורשת תשלום בגין החיבור.
לדעת בכירים במשרד התקשורת, החברה אינה ממלאת אחר חובת השירות הכלל-ארצי שלה.
בזק, מצדה, מבקשת לספק שירותים רחבי פס באמצעות טכנולוגיות כמו WiMAX, אך המשרד נמנע בעקביות לספק לה את התדרים הנחוצים לשם כך.
במקביל, השבוע צפויה להתקיים פגישה נוספת בין הדרגים המקצועיים בבזק לבין נציגי אגף הפיקוח וההנדסה במשרד התקשורת, בעניין התקלה שאירעה לאחרונה ואשר השביתה את מנויי הטלפוניה של החברה שנמצאים על רשת ה-NGN (כ-1.2 מיליון מנויים).
במשרד רוצים להבין לעומק מה אירע בתקלה במדויק, וכיצד החברה מתכוונת להימנע מתקלות דומות בעתיד.
מבזק נמסר בתגובה: "בזק תסיים לפרוס את רשת ה-NGN באופן מלא בכל הארץ, עד סוף רבעון ראשון של שנת 2012".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.