ביטנדו חתמה על הסכם שת"פ עם ענקית השבבים STM

החברה תפתח בשיתוף חברת הענק האירופית STMicroelectronics את המקרן הזעיר בעולם ■ ההסכם יניב לביטנדו הכנסות של עשרות מיליוני דולרים בשנים הקרובות

הסכם אסטרטגי לחברת הסטארט-אפ הישראלית bTendo. החברה תפתח בשיתוף חברת הענק האירופית STMicroelectronics את המקרן הזעיר בעולם. במסגרת ההסכם, החברה תפתח את המקרן, המיועד להתקנה במכשירי טלפון מתקדמים ומכשירים חשמליים ניידים אחרים.

דגם של הפתרון המשותף יוצג בשבוע הקרוב בקונגרס המובייל העולמי בברצלונה. על-פי הערכות, ההסכם יניב לביטנדו הכנסות של עשרות מיליוני דולרים בשנים הקרובות.

ביטנדו הוקמה ב-2006, והיא מפתחת טכנולוגיות ופתרונות בתחום המקרנים האישיים. מאז הקמתה גייסה 7 מיליון דולר מהקרנות כרמל ובלו-ראן ונצ'רס.

דנה גרוס, לשעבר מנהלת סנדיסק ישראל וכיום מנכ"לית ביטנדו, אמרה כי "ST מובילה בתחום מערכות אלקטרו-מכניות זעירות למכשירים ניידים. מטרת השת"פ היא להביא לשוק את הטכנולוגיה שלנו בתחום המקרנים, המוטמעים בטלפונים ניידים".

בנדטו ויגנה, סגן נשיא ST ומנהל תחום המערכות האלקטרו-מכניות הזעירות, אמר: "אנשים רוצים לחלוק את המדיה שהם שומרים בטלפון החכם עם אחרים וליהנות מאפשרות להגדיל את מסך התצוגה שלהם, גם לצורך צפייה אישית. בחרנו בפתרון של ביטנדו בשל גודלו הזעיר, צריכת האנרגיה הנמוכה ואיכות התמונה הטובה שמספק המקרן".