חברת הסטארט-אפ הישראלית Kaltura השלימה סבב גיוס שלישי בהיקף של 20 מיליון דולר, בהובלת המשקיעים החדשים נקסוס ונצ'ר פרטנרס, ובהשתתפות אינטל קפיטל, 406 ונצ'רס, אבלון ונצ'רס ובנק סיליקון ואלי. על-פי מאגר המידע של IVC, החברה גייסה בסבבים קודמים 14 מיליון דולר.
רון יקותיאל, יו"ר ומנכ"ל החברה; שי דוד, סמנכ"ל פיתוח עסקי; מיכל צור, נשיאת החברה; וערן איתם, סמנכ"ל הטכנולוגיות, הקימו את קלטורה ב-2006 והיא מפתחת פלטפורמת וידיאו מקוונת אשר מבוססת על קוד פתוח.
קלטורה מאפשרת לכל אתר להטמיע בו יכולות וידיאו, תמונה וקול, כולל יכולות קידוד, ניהול, הפצה וניתוח של תוכני מדיה עשירה.
הפלטפורמה של קלטורה תומכת במחשבים אישיים, מכשירים ניידים, מחשבי לוח, טלוויזיות ומכשירי קצה אחרים.
"מחפשים השקעות מבטיחות"
"ההצלחה של קלטורה והמשקיעים שהיא מושכת מדגימים שוב שאין ניגוד בין עשיית דברים ראויים לבין רווחים", אמר יקותיאל.
"אפשרויות ההרחבה של המערכת שלנו והקהילה שעומדת מאחוריה מורידות באופן דרמטי את הרף ליצירת וצריכת מדיה עשירה, וסוללות את הדרך לחוויה מקוונת עשירה לכולם".
נארן גופטה מנקסוס ונצ'רס פרטנרס הוסיף: "אנו בוחנים כל הזמן הן את שוק הווידיאו המקוון ואת שוק הקוד הפתוח בחיפוש אחר השקעות מבטיחות. וידיאו הוא כלי בעל עוצמה לארגונים וצרכנים, ווידיאו מקוון מוטמע באופן מהיר בכל אתר, פלטפורמה ושירותים מקוונים בעולם".
המתחרה צפויה לצאת להנפקה
קלטורה היא אחת מהחברות הבולטות בתחום מערכות לניהול וידיאו. המתחרה הגדולה שלה היא Brightcove, שאף צפויה לצאת להנפקה בקרוב.
במערכת של קלטורה משתמשים היום כ-100 אלף חברות ומשתמשים, ואלפי אנשים מסייעים למערכת הקוד הפתוח שלה.
בין לקוחות החברה ניתן למצוא את פוקס, פרמאונט, HBO, האחים וורנר, ה"טיימס" ההודי, בסט ביי ואוניברסיטת קולומביה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.