הרשת האמריקנית הום דיפו מתכננת לשכור את שירותם של 60 אלף עובדים לתקופת האביב, העונה העמוסה ביותר של הרשת. דובר החברה ג'ין ניאמי מסר כי שכירת העובדים העונתית היא בקצב המתבקש.
סגן נשיא החברה קרייג מניר אמר כי "האביב זה חג המולד של הום דיפו והתנועה החנויות נמצאת בשיא בזמן העונה הזאת". הסיבה לעלייה במכירות היא הצורך להתכונן לקיץ על ידי רכישת בין היתר כלי גינה ופרחים.
נציין, כי שכירת עובדים נוספים בתקופות עמוסות היא נפוצה בארה"ב, כך למשל טויס אר אס שכרה בדצמבר אלפי עובדים נוספים כדי לעמוד דרישה לצעצועים ובגדים לקראת חג המולד.
העובדים הזמניים בהום דיפו יועסקו במשך פברואר ומארס, באטלנטה בלבד מחפשת להעסיק החברה 1,200 עובדים שמניים שיתווספו ל-300 אלף העובדים הקיימים. כמו כן, החברה הודיעה לאחרונה כי היא תפתח 10 חנויות חדשות בארה"ב ובמקסיקו שיתווספו ל-2,247 החנויות הקיימות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.