חברת מאיר, יבואנית הונדה, החלה לשווק היום את הדור המחודש של סדרת הג'אז ובראשה גירסה היברידית חדשה. המכונית מצוידת במערכת הנעה דומה לזו של ה"אינסייט" ומשלבת בין מנוע בנזין 1.4 ליטר בהספק 88 כ"ס למנוע חשמלי בהספק 14 כ"ס ותיבה אוטומטית רציפה עם 7 מהירויות.
צריכת הדלק הממוצעת המוצהרת שלה עומדת על כ-22.7 קילומטר לליטר ופליטת ה-CO2 מסתכמת ב-102 גרם לקילומטר. עיצובה של ההייבריד שונה מעט משאר דגמי הג'אז, שעברו מתיחת פנים קלה, והוא כולל פנסים ראשיים עם רקע כחול בהיר, פנסים אחוריים שקופים, גריל בעיצוב ייחודי ועוד.
הונדה ג'אז
מחירה של הג'אז ההיברידית, 116,900 שקל, מציב אותה כהיברידית הזולה ביותר בישראל. במקביל נוספו לסדרת הג'אז מנוע 1.4 ליטר בנזין "רגיל" עם 100 כ"ס, שמשודך לתיבה אוטומטית רציפה (CVT) ומנוע 1.2 ליטר שיוצע עם תיבה ידנית. נפח תא המטען שופר והוא עומד כעת על 337 ליטר.
מחירה של הג'אז בעלת מנוע 1.4 ליטר וגיר אוטומטי רציף יחל ב- 120,900 שקל - נמוך משמעותית מהדגם היוצא ומחירה של הונדה ג'אז בעלת מנוע 1.2 ליטר וגיר ידני יחל ב- 99,000 שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.