גוגל השיקה היום (ד') שירות מתחרה אשר מאפשר למו"לים לשמור 90% מההכנסות ממנויים לתכניהם באמצעות מגוון מחשבים ומכשירי טלפון סלולרים, יום לאחר שאפל השיקה מערכת דומה שמאפשרת למו"ל לשמור על רק 70% מההכנסות.
המערכת התשלומים המקוונים החדשה שמציעה גוגל נקראת Google One Pass, מאפשרת למו"לים לשמור על קשר ישיר עם הצרכנים ולהעניק לקוראים גישה לתוכן דיגיטלי על פני מגוון אתרי אינטרנט ואפליקציות לסלולר.
כאמור, אפל השיקה רק אתמול רשמית את מודל המינויים, לפי אותו מודל בו משתמש מגזין האייפד של רופרט מרדוק, "הדיילי", שהושק בתחילת החודש.
המו"לים יוכלו לבחור דרך מערכת אפל את אורך המינוי שניתן לרכוש (שבועי, חודשי, דו-חודשי, רבעוני, חצי-שנתי או שנתי) והמחיר.המו"לים יוכלו להציע מנויים גם באתרי האינטרנט שלהם, אולם הם יחויבו להציע את אותם התנאים גם למי שירכשו מנויים באמצעות החנות של אפל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.