בצעד לא שגרתי החליטה יונדאי לדלג בשלב זה על השקת הסונטה סדאן החדשה באירופה ולהציג קודם כל את דגם הסטיישן של המכונית.
הרכב, שיחשף בתערוכת ז'נבה, נמתח לאורך 4.77 מ' וניצב על בסיס גלגלים באורך 2.77 מ'. יש לא תא מטען תקני בנפח 553 ליטר, שגדל עד 1719 ליטר לאחר קיפול המושב האחורי.
באגף ההנעה תציע אותו יונדאי לאירופאים עם מנוע 1.6 ליטר בנזין ע הזרקה ישירה, בהספק 135 כ"ס, עם מנוע 1.7 ליטר טורבו-דיזל בהספק 115 כ"ס או 136 כ"ס. המנוע הרלוונטי לישראל הוא 2 ליטר בנזין בהספק 177 כ"ס. הרכב אמור להיות משווק בישראל לצד הסונטה-סדאן החדשה, שתגיע אלינו ממפעלי יונדאי בארה"ב.
יונדאי I40 החדשה
יונדאי I40 החדשה
יונדאי I40 החדשה
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.