אחרי "טיזר" מעניין בתערוכת דטרויט חשפה הונדה רשמית את דמותה של הסיביק סדאן החדשה. עיצובה של המכונית אינו שונה דרמטית מהקודמת אולם היא מעט יותר גבוהה יותר ונוטה לכיוון "משפחתי" בדומה לקורולה.
הונדה סיביק סדאן 2011
תא הנוסעים, לעומת זאת, מיישר קו עם דגמי הדור האחרון של החברה וכולל שלל צגים ומערך שעונים "מדורג" עם שליטה נרחבת בפונקציות מההגה. מבחר המנועים יכלול בין השאר גרסה חדשה של מנוע ה-1.8 ליטר, שמכויל לחיסכון בדלק ומסוגל להחזיר, תיאורטית, קרוב ל-20 קילומטר לליטר.
הונדה סיביק סדאן 2011
לנוטים לביצועים, על חשבון החיסכון, תציע הונדה את גרסת ה-SI עם מנוע 2.4 ליטר חדש, שמייצר 200 כ"ס. הגרסה ההיברידית תצויד לראשונה בסוללת ליתיום-אין קלה ובמנוע 1.5 ליטר עם תיבת CVT, בדומה למערכת ה"אינסייט". הגרסה האירופאית של המכונית צפויה להיות מושקת במחצית השנייה של השנה.
הונדה סיביק סדאן 2011
הונדה סיביק סדאן 2011
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.