רשת רולדין מרחיבה את הקונספט השכונתי. הרשת הכריזה היום (א') כי תפתח 25 סניפים שכונתיים, בהשקעה של כ-800 אלף שקל לסניף. הרעיון הוא לפתוח סניפים בגודל של 60-100 מ"ר בלבד שיציעו קונדיטוריה וקפה, מאפה וכריכים.
בשנה הקרובה תפתח הרשת סניפים בחולון, פתח-תקווה, נתניה, אשקלון והוד-השרון.
"הבידול בין רשתות הקפה היום הוא מינורי, והקהל למד שבשביל לשתות קפה טוב הוא לא חייב להיכנס לרשת שמתמחה בקפה. אדם שמחפש רק קפה ועוגה יבוא אלינו ולא לרשתות אחרות. אנחנו רוצים לחזק את הקונדיטוריה, שזה עסק הליבה שלנו", אומר קובי חקק, מנכ"ל ומבעלי הרשת.
רשת רולדין מונה היום 34 סניפים שלהוציא 7 סניפים, כל היתר פועלים בזכיינות. 13 סניפים בלבד מתפקדים כסניפי בית-קפה המציעים תפריט מלא.
מחזור המכירות של הרשת עומד על כ-120 מיליון שקל בשנה, כאשר מקור למעלה מ-60% מהמכירות הוא במכירות מוצרי קונדיטוריה.
לדברי חקק, הרשת תפתח סניפי בתי-קפה בקונספט הרחב רק במקומות אסטרטגיים.
"יש תחרות מאוד גדולה על הנדל"ן בבתי-הקפה, ומחירי השכירות הם בהתאם. ההשקעה הנדרשת בבית-קפה היא פי שניים, העובדים פי שניים, והרווחים לא בהכרח פי שניים - אלא אם כן מדובר בבית-קפה שמכירותיו מגיעות ל-700-800 אלף שקל בחודש, ואין הרבה מאוד כאלה. המהלך יכפיל את מחזור המכירות של הרשת בתוך שנתיים וחצי עד שלוש", אומר חקק.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.