קבוצת לובינסקי הציגה היום (ב') את תוכניותיה העסקיות לשנת 2011 וחשפה פרטים שלא היו מוכרים עד כה על חלק מפעילויותיה העסקיות. בין היתר נחשף כי המותג פיז'ו סיכם את 2010 עם עלייה של 35% במכירות. הנתונים המרשימים הקנו לקבוצת לובינסקי את תואר "היבואן המצטיין" של פיז'ו העולמי.
במהלך השנה צפוי להשיק המותג פיג'ו 5 דגמים. הראשון שבהם יהיה דגם המנהלים החדש פיז'ו 508 המצויד במנוע 1.6 ליטר טורבו בהספק 156 כ"ס ובתיבת הילוכים אוטומטית. המחיר צפוי להתחיל בכ-160 אלף שקל. בהמשך השנה תגיע לארץ ה-3008 "הייבריד" עם מנוע דיזל/חשמל בהספק 163 כ"ס ותיבה אוטומטית.
כמו כן, למטרות ניסוי תגיע ארצה גם הפיז'ו ION - מכונית חשמלית שפותחה בשיתוף עם מיצובישי ומסוגלת להשיג טווח רצוף של כ-130 קילומטר בין טעינות. מחיר המכונית עשוי לנוע סביב ה-180 אלף שקל גם ללא מס הקנייה אולם החברה מתכוונת לשווק את המכונית בסיוע תוכנית ליסינג חדשנית. בנוסף היא התקניה מספר עמדות טעינה לניסוי באזור המתחם שלה בשורק.
בפלח החסכוני מתכוונת החברה להציג גרסה מחודשת של הפיז'ו 206, שתוצע עם מנוע בנזין ותיבת הילוכים ידנית בפחות מ-75 אלף שקל. מאוחר יותר השנה תגיע הפיז'ו 308 המחודשת עם מנוע 1.6 ליטר בהספקים של 120 ו-156 כ"ס.
3 גרסאות לסיטרואן C4
המותג סיטרואן סיים את 2010 עם צמיחה של 4% במכירות וגם הוא יכלול השנה שלל חידושים ובראשם הדור החדש של המשפחתית סיטרואן C4 שעברה שינויי עיצוב, שדרוג מקיף של תא הנוסעים ושיפורים במנועים.
המכונית תשווק ב-3 גרסאות. שתי גרסאות בנזין בהספק של 120 ו-156 כ"ס. הראשונה תוצע עם תיבה אוטומטית בת 4 מהירויות במחיר שמתחיל ב-121 אלף שקל. השנייה תוצע עם תיבה רובוטית בת 6 מהירויות במחיר של כ-140 אלף שקל עם רמת גימור מפוארת.
במקביל תשווק המכונית עם מנוע טורבו דיזל בנפח 1.6 ליטר, שמייצר 110 כ"ס ומצויד במערכת עצור-סע בעת עמידה. גרסה זו, גם היא עם תיבה רובוטית בת 6 מהירויות, משיגה תצרוכת דלק ממוצעת מוצהרת של כ-23 קילומטר לליטר והיא תעלה 140 אלף שקל.
בנוסף, המותג הרכב הסיני MG מבית SAIC צפוי להיות מתוגבר בתחילת השנה הבאה בדגם נוסף, MG350, שאמור להציב את החברה בפלח המשפחתיות האסטרטגי עם מנוע 1.6 ליטר. עם זאת עדיין לא ברור אם תושלם תקינת יורו-5 שלו בזמן.
פיז'ו 508
עוד בתוכניות: אולם תצוגה מהגדולים במזרח התיכון
ביחס לתוכניותיה הלוגיסטיות הודיעה החברה על תוכנית פיתוח מקיפה למתחם שרכשה לפני שנתיים במעוין שורק. החברה מתכננת להקים במקום אתר חילופי לאתר הלוגיסטי המרכזי שלה בבני ברק, שיכלול בין השאר מוסך מרכזי ואת אחד מאלומות התצוגה הגדולים ביותר של פיז'ו-סיטרואן במזרח התיכון.
ביחס לחברת הליסינג פריים ליס שבבעלותה אומרת הקבוצת לובינסקי כי בכוונתה להמשיך ולהתמקד בלקוחות קטנים ובינוניים. על פי נתוני לובינסקי גודל הצי של פריים-ליס הוכפל בשנתיים האחרונות לכ-9,300 כלי רכב, כאשר בשנת 2010 לבדה נוספו לצי כ-2,500 חוזים חדשים וכ-250 לקוחות עסקיים. היעד ל-2011 הוא צמיחה של 10%. פריים ליס מעסיקה כיום 100 עובדים והיא עוסקת בהקמת מוקד תפעולי פנימי.
בתחום המצברים חשפה הקבוצה נתונים על חברת ייבוא המצברים שבבעלותה "טלרון", שמייבאת בין השאר את מצברי VARTA. על פי נתוני היבואנית, מדובר בחברת ייבוא המצברים הגדולה בארץ המחזיקה ב-12% משוק ייבוא המצברים בישראל ונתח השוק שלה צפוי לעלות ל-14% לאחר רכישת יבואן המצברים השלישי בגודלו בישראל. החברה מתכוונת להעמיק את פעילותה בתחום ייבוא השמנים ושיווקם ליבואני הרכב.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.