הצריכה הפרטית בישראל ממשיכה לתמוך בפדיונות (המכירות) של רשתות השיווק, כאשר בחודשים נובמבר 2010 עד ינואר 2011 חלה התמתנות בעליית הפדיונות בסך רשתות השיווק (במחירים קבועים), והן הסתכמו ב-1.7%. זאת, לאחר שב-3 החודשים הקודמים, אוגוסט-אוקטובר 2010, חלה עלייה של 2.5% בפדיונות רשתות השיווק - כך עולה מהנתונים שפרסמה היום (א') הלמ"ס.
עם זאת, הפדיון ברשתות המזון ירד ב-3 חודשים האחרונים ב-4.2%, לאחר יציבות ב-3 החודשים הקודמים.
בשנת 2010 נרשם גידול של 3.4% בהיקף הפדיון (במחירים קבועים) של רשתות השיווק וגידול של 1.9% בפדיון של רשתות המזון, בהשוואה לשנת 2009.
מכירות הדלק עלו בשנת 2010 ב-10%, לעומת עלייה של 4.7% בשנת 2009.
נציין כי בין רשתות השיווק בלטו הרשתות המתמחות במוצרים שונים: עלייה של 7.1% נרשמה ברשתות הטקסטיל וההלבשה, 4.3% ברשתות של מוצרים בני-קיימא ו-5% ברשתות של מוצרי הקוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים, ציוד משרדי ואופטיקה, הכלולים בסעיף השונות של מוצרי הצריכה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.