האם בקרוב יוכלו חובבי הספורט לצפות בשידורים ישירים ממשחקי NBA גם ב-YouTube? לפי סוכנות הידיעות בלומברג, החברה שבבעלות גוגל מנהלת משא-ומתן עם ראשי ליגת הכדורסל הטובה בעולם בנוגע לאפשרות לשידור משחקים, לאור הניסיון המוצלח שנעשה לא מכבר עם ליגת הקריקט ההודית. בנוסף, מנהלת YouTube משא-ומתן לשידור משחקים מליגת ה-NHL.
הרעיון בשידורי ספורט נובע מתוך כוונה של YouTube להגדיל את נפח הזמן שגולשים נמצאים באתר, ובכך את משך החשיפה שלהם לפרסומות.
החוזה עם ליגת הקריקט ההודית הביא לטענת החברה ל-55 מיליון גולשים שצפו במשחקים, מ-250 מדינות. זמן הצפייה הממוצע ב-YouTube לגולש שנכנס לצפות בליגת הקריקט עמד על 40 דקות, בהשוואה לגולש ממוצע שמבלה ביום כ-15 דקות.
"אנחנו שמחים ש-YouTube מזהה את הערך שיש לשידורי ספורט חיים", אמר מייקל באס, סגן נשיא לענייני שיווק ותקשורת של ה-NBA. "יהיו הרבה יותר אירועי ספורט שיהיו משודרים ב-YouTube, אנחנו מנהלים שיחות עם כל מי שאפשר בעניין הזה", אמר נציג של החברה לבלומברג.
בחברה אף ציינו כי המשא-ומתן לשידורי ספורט כולל גם את ליגות הכדורגל באירופה.
נכון להיום משדרת YouTube את ליגת הבייסבול האמריקנית (MLB) לציבור היפני, אולם לא כשידורים חיים אלא 36 שעות בלבד לאחר סיומם, כדי לשמור על זכייני הטלוויזיה שרכשו את הזכויות למשחקים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.