הטיפ היומי: מניה סולידית - עם פוטנציאל זינוק של 24%

JP מורגן ממליץ על מניית פקג'ינג קורפ אוף אמריקה עם מחיר יעד של 36 דולר למניה

חברת פקג'ינג קורפ אוף אמריקה, Packaging Corp of America (סימול: PKG), עוסקת בתחום האריזות, ובין מוצריה ניתן למצוא מגוון של אריזות עשויות קרטון או עץ עבור מוצרי צריכה פרטניים ולשימוש תעשייתי.

בחמש השנים האחרונות הציגה החברה ביצועי יתר ביחס לשוק כמעט בכל הפרמטרים, החל מביצועיה האופרציונליים וכלה בנתוניה הפיננסיים. עם זאת, אנו סבורים כי עתה הוא הזמן הנכון להיכנס להשקעה במניה, לאחר שני רבעונים משעממים, ואחרי שהתאוששה מהשפל ההיסטורי אליו נפלה לאחר שהחברה החטיאה את התחזיות המוקדמות ברבעון השלישי של 2008.

באופן כללי, נציין שאנו מאמינים כי ל-PKG עומדים יתרונות תחרותיים ברורים בכל הנוגע לשוק המקומי בו היא פועלת. אלו מזכים אותה בהמלצת "תשואת יתר" תחת מחיר יעד של 36 דולר - כ-24% מעל מחירה הנוכחי בשוק.

למעשה, PKG הייתה המניה בעלת הביצועים הגרועים ביותר בקבוצת חברות האריזה המומלצות שלנו בחודש האחרון, כשהוסיפה 5% לעומת עלייה של 13% אצל יתר חברות הקבוצה. זאת, ככל הנראה, משום שפספסה את תחזית ההכנסות האחרונה שצפו לה האנליסטים.

החברה בנתה את ליבת פעילותה סביב לקוחות מקומיים, מה שמקנה לה מרחב תמרון בעליית מחירים ואפשרות להגבלת סיכון. יתרונות אלו מקבלים משנה חשיבות לאור המיזוג הצפוי של שתי חברות האריזה RKT ו-SSCC, שיהפוך למעשה את PKG לחברת ייצור ואריזת הקרטון הציבורית היחידה בצפון אמריקה, והחמישית בגודלה בצפון ומרכז אמריקה, עם נתח שוק של 5%.

* נכתב על ידי מחלקת המחקר של JP מורגן