האופטימיות בארה"ב עולה מדרגה: מדד אמון הצרכנים של אוניברסיטת משיגן המתפרסם היום (ו') בפעם השנייה החודש עלה ל-77.5 בחודש פברואר מרמה של 74.2 נקודות בחודש ינואר.
לפני שבועיים פורסם הנתון הראשון למדד אמון הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן לחודש פברואר, שהציג עלייה לרמה של 75.1 נקודות.
הנתון השני למדד אמון הצרכנים המתפרסם היום מוכיח את האופטימיות והציפיות הגוברות לצמיחת הכלכלה האמריקנית, מדובר ברמת שיא של 3 שנים שרושם מדד זה של אוניברסיטת מישיגן.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.