סקטור הרכב בארה"ב מדווח יום (ג') על עליות מכירות רכבים בחודש פברואר. בראש, ענקית הרכב ג'נרל מוטורס (סימול:GM) שדיווחה על זינוק של 46% במכירת רכבים בארה"ב בחודש פברואר. החברה מכרה 207 אלף רכבים בסך הכל לעומת כ-142 אלף בפברואר 2009.
לפי הדיווחים, מכירת הרכבים הפרטיים עלו ב-76% בעוד בענף המשאיות נרשמה עלייה של 74%. העלייה המתונה ביותר נרשמה בטנדרים של החברה, שעלו ב-59%. בפילוח למותגים, מכירות קאדילק עלו ב-83%, ביואיק רשמו עליה של 73%, GMC רשמה עלייה של 59% ושברולט רשמה עלייה של 43% לכ-143 רכבים.
"להחזיק במלאי הנכון של הרכבים תוך שיווק אגרסיבי היה המפתח להצלחה שלנו בשני החודשים הראשונים של השנה", אמר דון ג'ונסון, סגן נשיא חטיבת המכירות בארה"ב. המספרים שפורסמו הכו את התחזיות שצפו עלייה של 37% במכירות, כמו גם עלייה של 20% בכל סקטור הרכבים. נזכיר, כי בחודש ינואר נרשמה עלייה של 22% בכמות המכירות לעומת ינואר 2010.
טויוטה היפנית גם כן דיווחה היום על עליות במכירות לכ-142 אלף רכבים, זינוק של 41.8% לעומת החודש המקביל אשתקד. "אחרי חודשיים של שיפורים במכירות, אנו מרגישים טוב לגבי איך שפתחנו את שנת 2011", אמר בוב קרטר, סגן נשיא החברה והמנכ"ל בארה"ב. המותג טויוטה רשם עלייה של 48.5% במכירות, בעוד לקסוס, המותג היוקרתי של טויוטה, עלה ב-0.2% בלבד.
מכירות של יצרנית הרכב פורד עלו ב-13.8% לכ-157 אלף יחידות בארה"ב, לעומת 137,644 רכבים בפברואר 2010. גורמים בחברה ציינו כי ברבעון השני של 2011, פורד מתכננת לייצר 710 אלף רכבים, עלייה של 9% לעומת הרבעון המקביל בשנה שחלפה. סך הרכבים שפורד מתכננת לייצר ברבעון הנוכחי הוא 650 אלף.
מכירות קרייזלר רשמו עלייה של 13% לכ-95 אלף רכבים לעומת כ-84 אלף רכבים באותו החודש בשנה הקודמת. את העליות הוביל המותג "ג'יפ" שבבעלות קרייזלר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.