הלחץ של חברות הסלולר עשה את שלו? משרד התקשורת ישנה את הגירסה של הקמפיין בכיכובו של רון קופמן, שנועד להגביר את מודעות הצרכנים לכלים שיש בידיהם מול חברות הסלולר.
הקמפיין, שהיה בסגנון אגרסיבי למדי ועלה בהיקף כספי של 3 מיליון שקל בטלוויזיה, באינטרנט וברדיו, עורר תגובות בקרב חברות הסלולר, שככל הנראה פנו למשרד התקשורת בבקשה לעדן אותו.
ממשרד התקשורת נמסר בתגובה כי "כמקובל, מלכתחילה הוכנסו לקמפיין מספר גירסאות, חלקן ארוכות וחלקן קצרות, שאותן הננו מעלים לשידור.
"נבהיר כי הקמפיין הוא היתולי בלבד, ונועד להגביר את מודעות הציבור לרפורמות הצרכניות שמקדם לטובתו משרד התקשורת".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.