תקציב הפרסום של פארק מיני ישראל שוב עובר ידיים: ל"גלובס" נודע כי התקציב יטופל במשרד הפרסום פוגל-אוגילבי, שזכה בו במסגרת מכרז שהתנהל בין מספר משרדי פרסום.
תקציב הפרסום של מיני ישראל מוערך בכ-2-3 מיליון שקל לשנה. מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי בשנה שעברה פירסם הפארק בהיקף של 1.2 מיליון דולר במחירי מחירון.
הפארק, שהינו למעשה דגם מיניאטורי של ישראל, עבר בשנים האחרונות מספר משרדי פרסום, בעיקר של משרדים קטנים או כאלה המתמחים בפעילות לצעירים.
לפני כ-5 שנים תקציב הפרסום של מיני ישראל טופל במקאן בוטיק, שהיה אז היחידה המתמחה של מקאן אריקסון לתקציבים קטנים של עד מיליון דולר.
ב-2008 החליטה הנהלת הפארק להעביר את התקציב למשרד אחר, ולאחר מכרז בהשתתפות 5 משרדים קטנים היא בחרה בפרסום ציבלין לצעירים. מאוחר יותר הועבר התקציב ל ג. קיד - חברת הצעירים של קבוצת ג. יפית, ועתה כאמור הוא מועבר שוב - לאחר מכרז נוסף - הפעם לפוגל-אוגילבי.
עיקר הפעילויות הפרסומיות של מיני ישראל סובבים סביב החופשים המשפחתיים, ביניהם פסח והחופש הגדול, שהם באופן טבעי הזמנים בהם משפחות מטיילות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.