השנה רק החלה והרבעון הראשון בעיצומו אבל בענף ייבוא הרכב כבר מתנהלים "ימי מכירות", מבצעים והנחות בנוסח סוף העונה.
חברת "מאיר" הודיעה אתמול על שבוע מכירות מיוחד של דגמי וולבו, שיימשך עד ה-15 לחודש ובמסגרתו מוענקות הנחות של עשרות אלפי שקלים על דגמי וולבו השונים. רכב הכביש-שטח XC90 מוצע, למשל, בהנחה של כ-45 אלף שקל מהמחירון. הוולבו S40 תוצע ב-154 אלף שקל במקום 169 אלף שקל, מחירה הרשמי, וכך הלאה. במקביל הודיעה מאיר על מבצע הנחות למלאי מוגבל של רכבי הונדה סיביק 5 דלתות, שיוצעו בעשרת אלפים שקל הנחה ממחיר המחירון.
באלפא רומיאו חותכים את מחירי כל סדרת המיטו, רבת המכר של המותג, בכ-5000 עד 11 אלף שקל. להיצע הסדרה נוסף דגם בסיס חדש, "ג'וניור" עם מנוע בהספק 105 שיעלה בתקופת ההשקה 129,900 שקל.
בסובארו יצאו בשבוע שעבר במבצע משותף עם ארגון "חבר" במסגרתו מוענקות הנחות רשמיות של כ-8% עד 9% על מבחר דגמי החברה, כולל דגמים חדשים שנוספו רק לאחרונה. מחיר הבסיס של המשפחתית B3 במבצע עומד על 110 אלף שקלים בלבד.
גם קרסו הכריזו על מבצע הנחות והטבות לכל דגמי רנו בין ה-9 ל-11 למרץ. היקף ההנחה עד 12 אלף שקל על דגמי רנו השונים.
בענף מעריכים כי ריבוי המבצעים וימי המכירות מעיד על הקשיים הגוברים והולכים לשווק כלי רכב לשוק המוסדי, שרווי כיום בכלי רכב, ועל צורך ב"ניקוז" מלאים, שנמצאים קרוב ל-12 חודשים בארץ.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.