הוועדה המארגנת של המשחקים האולימפיים בריו דה ז'נרו מתחילה לאגור נותני חסות, לקראת התחרויות שייערכו בקיץ 2016.
אמברטל וקלרו (Embratel, Claro), שתי חברות התקשורת הברזילאיות, יהיו ספונסריות הטלקומוניקציה של האולימפיאדה. במסגרת ההסכם, ישלמו החברות, לפי הערכות, כ-260 מיליון דולר. מדובר על סכום כפול ממה שהצליחה לגייס לונדון מ-BT, הספונסרית שלה באותה קטגוריה למשחקי 2012.
זהו הסכם החסות השני הגדול עליו חותמים בברזיל לקראת משחקי ריו 2016. בדצמבר האחרון נחתם הסכם בהיקף של 320 מיליון דולר עם ברדסקו (Bradesco), מהבנקים המובילים בברזיל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.