משרד התיירות החליט לצאת בסדרת קמפיינים לשיפור תדמיתה של ישראל ומעמיד לרשות כך תקציב של 45 מיליון שקל. המשרד מעוניין לחזק את ישראל כיעד אטרקטיבי לתיירות.
ביריד התיירות העולמי שנערך בגרמניה, אמר שר התיירות סטס מיסז'ניקוב כי "הסיבה להשקעה בקמפיין נובעת מהעובדה שישראל עלולה להיפגע מהמצב הגיאו-פוליטי האזורי, אשר יתבטא בפגיעה בתיירות לאזור ולישראל".
בעקבות האירועים במצרים, צנח מספר המבקרים שנכנסים למדינה דרך מעברי הגבול היבשתיים ב-83% לעומת שנת 2010. לשם שיפור תדמיתה של ישראל והגדלת מספר המבקרים דרך האוויר, הים והיבשה, החליט משרד התיירות לצאת בקמפיין מתוקצב למדי.
מדוברות המשרד נמסר כי סדרת הקמפיינים שתחל בשבוע הבא תימשך מספר חודשים, במספר מדינות המהוות מקור לתיירות לישראל ובהתאם לקהלי יעד מוגדרים. בין המדינות הללו נמנות ארה"ב, רוסיה, גרמניה, אנגליה, צרפת ומדינות סקנדיביה.
"המשבר במדינות האזור מהווה אתגר והזדמנות לתיירות לישראל. אנו נפעל בכל ערוצי השיווק, במגוון פעולות, במטרה למצב את המדינה כיעד חלופי עבור תיירים שנהגו לבקר, לתור ולנפוש עד היום, במדינות האזור.
"בחודשים הקרובים יתגברו נציגי משרד התיירות, הפועלים ב-17 לשכות בעולם, את פעילותם מול אנשי תעשיית התיירות, במטרה להגדיל הפעילות מול ישראל", הסביר היום שר התיירות סטס מיסז'ניקוב.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.