כמחצית מהציבור מאמינים כי תוכניות הריאליטי מציגות את הנשים באופן מיני - כך עולה מסקר שהוצג היום (ד') בפני הוועדה לקידום מעמד האישה בכנסת.
לפי הסקר של האגף לקידום מעמד האישה בויצ"ו, כ-40% מהנשאלים ציינו כי הדגשת המראה של משתתפות בתוכניות ריאליטי מעודדת נשים לעבור ניתוח פלסטי. תחושה זו נפוצה יותר בקרב נשים. אחוז דומה סבור כי משתתפות בתוכניות ריאליטי מוצגות כלא חכמות.
רונית ארנפרויינד-כהן, מנהלת האגף לקידום מעמד האישה בארגון ויצ"ו ישראל, אמרה כי "תוכניות ריאליטי משפיעות על דימוי נשים באופן שלילי יותר ממה שחשבנו: כאובייקט מיני, בעידוד לניתוחים פלסטיים לחזה ולשפתיים וכאיברים המשרתים את הדימוי הרצוי שמיועד למצוא חן בעיני הגברים. תוכניות אלה לוקחת את כל החברה הישראלית שנים אחורה באשר לדימוי האישה כלא חכמה ומשרתת את הצרכים של הגבר".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.