קמור מוטורס , החברה הבת של קמור שבשליטת דני ברנר, נהנית מהשיפור במצב הכלכלי. החברה רשמה ב-2010 הכנסות של 714 מיליון שקל - צמיחה של 9% לעומת 2009, ורווח נקי של 4.7 מיליון שקל לעומת הפסד של 6.5 מיליון שקל.
לטבלת שכר הבכירים - לחצו כאן!
יבואנית רכבי BMW ו-Chery לישראל, בולגריה וסרביה, וכן צמיגי דאנלופ לישראל, מכרה 1,113 רכבי BMW בישראל (צמיחה של 13%) ו-445 בבולגריה (צמיחה של 30%). עם זאת, יותר ממחצית מכלי הרכב שנמכרו בבולגריה היו רכבי טרייד-אין.
קמור מוטורס מעסיקה 240 עובדים בישראל, בולגריה ובסרביה, לשם נכנסה בשנת 2010. למרות הכסף הרב שהשקיעה בייבוא הרכבים המיוצרים על ידי Chery, חשוב להבהיר שהם אינם עומדים בתקינה האירופאית. בסרביה החקיקה שונה מעט, אך בגלל התחרות נמכרו רק 174 רכבי Chery בשנה החולפת.
מנכ"ל קמור מוטורס לשעבר, רב-אלוף במיל' דן חלוץ, פרש בספטמבר מתפקידו לאחר שלוש שנים במטרה להצטרף לפוליטיקה. חלוץ נהנה מתנאי העסקה גבוהים שכללו דמי ניהול של 82 אלף שקל בחודש ובסיכום השנה החולפת השתכר 1.5 מיליון שקל (כולל מענק של 484 אלף שקל).
שיתוף-הפעולה של החברה עם הרמטכ"ל לשעבר יימשך למרות פרישתו מהנהלת החברה. בינואר 2007 הוקמה חברה קמור אוויאשן שקמור מוטורס מחזיקה ב-21.25% ממניותיה וחלוץ ב-15%. החברה פועלת בתחום התעופה האזרחית, לרבות באמצעות התקשרות בזיכיון לתיווך של ייבוא לישראל של מטוסי מנהלים ומטוסי בוכנה. המייצגת הבלעדית בישראל למכירת מטוסים מתוצרת ססנה (Cessna) ומסוקים מסוג Enstrom. פעילות קמור אוויאשן רווחית.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.