בפברואר, עוד לפני שהאדמה רעדה הבוקר ביפן, עלו המכירות הקמעונאיות בארה"ב ב-1% לעומת צפי ל-1.3%. בניטרול מכירות כלי רכב, שעלו ב-2.4%, העלייה במכירות הסתכמה ב-0.7% לעומת צפי ל-0.9%. בניטרול מכירות דלק עלו המכירות הקמעונאיות בארה"ב ב-0.9%.
העלייה הצנועה מזו לה ציפו בשוק במכירות הקמעונאיות בארה"ב בחודש פברואר, מובילה את החוזים העתידיים בוול סטריט, שהיו כבר אדומים, להצביע על אכזבה מסויימת מהנתון, ועל התגברות הירידות הצפויות בפתיחה.
הנתון לחודש ינואר עודכן כלפי מעלה לעלייה של 0.7% לעומת דיווח קודם על עלייה של 0.3%.
בפברואר המכירות הקמעונאיות עלו ב-8.9% ל-387.1 מיליארד דולר על בסיס שנתי, לעומת הרמה שפברואר 2010.
לאחר תחילת המסחר דווח כי מדד סנטימנט הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן ורויטרס ירד ל-68.2 נקודות במארס לעומת 77.5 בפברואר ולעומת צפי לירידה מתונה בהרבה ל-75.8 נקודות. השיפור בשוק העבודה האמריקני קוזז ונפגע בשל עליית מחירי הדלק במארס. הנתון הצביע על הירידה החדה ביותר במדד מאז המשבר הפיננסי ב-2008. והגיע לרמה בה לא שהה כבר 5 חודשים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.