משרדי הפרסום מקאן-אריקסון, יהושע TBWA וגיתם BBDO עלו לשלב הגמר של המכרז על תקציב הפרסום של דפי זהב - כך נודע ל"גלובס". על התקציב התמודדו גם משרדי הפרסום באומן-בר-ריבנאי, שמעוני-פינקלשטיין ו-GPS.
כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", לאחרונה הוחלט בדפי זהב לצאת למכרז על תקציב הפרסום, שנוהל במשך כמעט 20 שנה בידי שלמור-אבנון-עמיחי.
הרקע להחלטה הוא היערכות מחודשת בדפי זהב, מתוך מטרה למקסם את כל החטיבות והאתרים שלה יחד. בחברה חשים כי לא הצליחו להשליך את המותגיות החזקה של דפי זהב לכל הפעילויות הנוספות שלה, ורוצים לראות כיצד לשלב הכול יחד.
על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, קבוצת דפי זהב פרסמה ב-2010 בהיקף של 7.2 מיליון דולר במחירי מחירון.
לכאורה יכלו גם שלמור-אבנון-עמיחי להתמודד מחדש על התקציב, אך הם בחרו שלא לעשות כן.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.