לא מעט כסף ומשאבים השקיעה חברת התעופה אל-על בשדרוג אתר האינטרנט שלה ממש לאחרונה. אולם מאחורי החזות המחודשת מסתתרות לפעמים מלכודות - כפי שגילה ק', לקוח החברה שביקש להזמין כרטיס טיסה באתר ולנצל את נקודות הזכות שלו בתוכנית הנוסע המתמיד.
מהטבלה המפורטת באתר, ובה עלות הכרטיסים בנקודות ובכסף, הבין ק' כי עליו להוסיף 295 דולר עבור טיסה לניו-יורק, או 145 שקל בשילוב נקודות נוספות - אולם בפועל הוא חויב ב-50 דולר יותר לכל כרטיס שרכש.
נציג השירות אליו פנה ק' בניסיון לתקן את הטעות, הפנה אותו לכוכבית קטנה בתחתית האתר, לפיה התעריפים והמידע מעודכנים נכון ל... 2009. כלומר, במשך שנתיים לא עודכן במידע באתר - וכך במעטפת חדשה של אתר משודרג, מוטעים הצרכנים ורוכשים כרטיסים במחיר גבוה שזה שאמורים היו לשלם על-פי המוצג באתר.
מאל-על נמסר בתגובה: "אנו מתנצלים על התקלה. מדובר באירוע חריג שאינו מאפיין את פרופיל השירות שמעניקה אל-על ללקוחותיה. מדובר בעניין טכני אשר תוקן. הלקוח זוכה וטופל לשביעות-רצונו".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.