אחרי שמרבית סניפי תת-הרשת מגה הוסבו למגה בול וענן ריחף סביב המשך קיומו העצמאי של המותג מגה, מודיעה היום (ד') רבוע כחול כי 5 סניפי הרשת הפועלים תחת המותג מגה יפעלו בקונספט ייחודי.
הסניפים יכללו מתחמי אוכל טרי שמוכן במקום, כולל מקומות לישיבה, מתחמי ביוטי סנטר בשיתוף לוריאל פריז בשטח של 200 מ"ר, מתחמי מזון טבעי ואורגני מבית עדן טבע מרקט ומעדניות דגים, בשר ועופות. כיום סניף מגה רעננה כבר פועל במתכונת זו.
בנוסף, הודיעה הרשת על שני מהלכים נוספים לחיזוק תת-הרשת השכונתית מגה בעיר.
הרשת תשקיע 12 מיליון שקל בשדרוג מעדניות הבשר ומחלקות החלב ב-120 סניפי מגה בעיר וכן תכניס פעילות של מכירת אוכל מוכן לסניפי מגה בעיר. המהלך נועד לחזק את מגה בעיר בתחום המזון הטרי, המהווה 43% מסל הקניות.
בהתייחס למהלך, אומר מנכ"ל רבוע כחול, זאב וורמברנד, כי הוא "בטוח שבשנים 2011-2012 יחול גידול בנתח השוק וסלי הקנייה ברשת מגה בעיר".
בשנה הקרובה תפתח רשת מגה בעיר 7 סניפים נוספים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.