מהפך בשוק המשקאות הקלים בארה"ב: המשקה דיאט קולה עקף את פפסי ותפס את המקום השני כמשקה הפופולרי ביותר בארה"ב.
קוקה-קולה נותר המשקה מספר 1 עם 17% מנתח השוק הכולל ומכירות של 1.59 מיליארד מארזים ב-2010.
נתח השוק של דיאט קולה נותר על 9.9%, כאשר 926.9 מיליון מארזים של המשקה הפופולרי בעל הקלוריה הבודדת נמכרו ב-2010; זאת כאשר נתח השוק של פפסי ירד ל-9.5% עם מכירות של 891.5 מיליון מארזים, לעומת נתח של 9.9% בשנה שעברה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.