המותג של ענקית החיפוש גוגל הוא בעל הערך הגבוה ביותר ומוערך ב-43.3 מיליארד דולר - כך עולה מבדיקת Brandirectory שערכה מדרג של 500 המותגים המובילים בעולם.
במקום השני ניצבת מיקרוסופט עם ערך מותג של 42.8 מיליארד דולר, ואחריה וול מארט עם שווי מותג של 36.2 מיליארד דולר. קוקה-קולה נדחקה מרשימת 10 המותגים המובילים בעולם.
המחקר בדק את ערך המותג של כל חברה. ערך המותג לא בהכרח עולה בקנה אחד עם השווי של החברה. דוגמה לכך מהווה חברת הסיגריות המובילה Marlboro. מרלבורו נמצאת בתחתית הרשימה עם המקום ה-499 ועם ערך מותג של 2.3 מיליארד דולר, למרות שהשווי שלה גבוה הרבה יותר. מסתבר כי למותג מרלבורו יש מוניטין לא מאוד מוצלח בלשון המעטה.
עוד בדירוג Brandirectory, ערך המותג IBM במקום הרביעי, אחריה במדרג ניצבת וודאפון, בנק אוף אמריקה תופס את המקום השישי כמותג מוביל, ג'נרל אלקטריק במקום השביעי, אפל מסתפק רק במקום השמיני, המותג וולס פארגו במקום התשיעי במדרג המותגים המובילים בעולם, ואת העשירייה הפותחת סוגרת ענקית הטלקום AT&T.
העולם
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.