יוני להב, מנהל האסטרטגיה של משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, ישפוט את קטגוריית האינטגרייטד בפסטיבל הפרסום בניו-יורק. להב הוא השופט הראשון בתולדות הפסטיבל אשר מגיע מתחום הפלנינג.
להב נבחר לצוות השיפוט של קטגוריית האינטגרייטד-מדיה, אשר בוחנת מהלכים גדולים שמשלבים פעילות אינטגרטיבית במספר אמצעי מדיה, וזאת לצד כ-20 אנשי קריאייטיב ממיטב סוכנויות הפרסום בעולם.
הפסטיבל, אשר ייערך בתחילת מאי, נחשב לאחת מתחרויות הפרסום החשובות בעולם, ומדי שנה נשלחות אליו עבודות ממעל 70 מדינות. חבר השופטים הרחב של הפסטיבל מונה השנה כ-250 שופטים מכ-60 מדינות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.