רשת רמי לוי שיווק השקמה ממשיכה לנסוק מעלה: הרשת חתמה את שנת 2010 עם עלייה של 26.6% במכירות שהסתכמו ב-1.7 מיליארד שקל. עיקר העלייה במכירות נובעת מפתיחת 6 סניפים חדשים במהלך 2010 - אך גם מגידול של 6.8% במכירות חנויות זהות.
הרשת הצליחה לשמור על שיעור הרווח הגולמי, שעמד על 23% והסתכם ב-393.1 מיליון שקל. לעומת זאת, הרשת רושמת שחיקה בשיעור הרווח התפעולי, שירד מ-7.39% בשנת 2009 ל-6.77% בשנת 2010.
הרשת מסבירה את הירידה בשיעור הרווח התפעולי בגידול בהוצאות המכירה, השיווק וההנהלה. הרווח התפעולי עצמו הסתכם ב-129.9 מיליון שקל. בשורה התחתונה הרשת חותמת את השנה עם גידול של 20% ברווח הנקי, שהסתכם ב-88.1 מיליון שקל.
"המכירות אינן כוללות את מכירות שני הסניפים הפועלים בזיכיון ואת מכירות מחלקות הבשר הטרי בסניפים", אמר רמי לוי. "לו הייתי מכליל אותם, כי אז מדובר במכירות של מעל 2 מיליארד שקל בשנה. בכל מקרה, קצב המכירות של הרבעון הרביעי מקרב אותנו ל-2 מיליארד שקל בשנה גם בלי מכירות הזכיינים".
ברבעון הרביעי 2010 מכירות הרשת צמחו ב-34% ל-495.2 מיליון שקל. הרווח התפעולי הסתכם ברבעון ב-31.5 מיליון שקל, שהיוו 6.37% מהמכירות. הרווח הנקי של הרשת הסתכם ברבעון ב-24.2 מיליון שקל.
רשת רמי לוי שיווק השקמה מונה היום 20 סניפים, 2 מתוכם פועלים בזכיינות. הרשת תפתח עד סוף אפריל שני סניפים נוספים, בראש-העין ובנתניה, בהשקעה של 7.5 מיליון דולר. כל אחד מהסניפים משתרע על שטח של 3,500 מ"ר.
עד סוף השנה תפתח הרשת סניפים גם באשדוד, סניף שני במודיעין וסניף בבית-שמש. ב-2012 תפתח הרשת סניפים בבאר-שבע, כפר-סבא, עטרות, עכו, פתח-תקווה וקדימה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.