מהלך אסטרטגי חדש מביא לשיתוף-פעולה של ערוץ 10 עם אתר וואלה להפקת תוכנית ריאליטי חדשה. זאת, למרות שערוץ 10 שותף באתר האינטרנט נענע10. את התוכנית "הדור הבא" (שם זמני) תפיק חברת אבוט-רייף-המאירי, שאחראית להפקת "הישרדות" ו"היפה והחנון".
בדומה ל"האח הגדול" של קשת, "הדור הבא" תשודר 24 שעות במשך 7 ימים בשבוע, ובסופה יוענק למנצח פרס של מיליון שקל.
הזכויות לפורמט המקורי, שפותח באבוט-רייף-המאירי בצוות פיתוח בראשותה של יעלי אבנרי, כבר נמכרו למפיק האמריקני בן סילברמן, אשר החברה שבבעלותה נמצאת בשיתוף-פעולה עסקי עם חברת ההפקה הישראלית.
במסגרת העסקה, שהיקפה מוערך במיליוני שקלים, וואלה תקבל בלעדיות על השידור באינטרנט ובסלולר, ובמרכזו השידור החי והרציף מתוך אולפני התוכנית. וואלה תשמש כפלטפורמה לשידור החי שילווה את התוכנית.
לדברי אילן ישועה, מנכ"ל וואלה, "השידור החי 24/7 של 'הדור הבא' יהיה זמין לכל עם ישראל היישר מעמוד הבית של האתר הגדול בישראל".
לצד אתר התוכנית והאפליקציות שיפותחו עבור הגולשים, תפתח וואלה עם צוות ההפקה סדרה של מוצרי פרסום ושיווק ייחודיים, אשר יוצגו בשבועות הקרובים למשרדי הפרסום ולמפרסמים המובילים.
לצורך הפקת התוכנית מוקם בימים אלה מתחם אולפני חדש באזור המרכז, והחל הליך גיוס משתתפים לתוכנית - רווקים ורווקות בגילאי 25-35.
יוסי ורשבסקי, מנכ"ל ערוץ 10, מסר כי "מדובר בפורמט מקורי ומבטיח שפותח יחד עם חברת אבוט-רייף-המאירי, וזו הפקה טלוויזיונית מהגדולות בישראל. שילוב כוחות עם וואלה בהפקה הזו הינו שילוב מנצח".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.