הטיפ היומי: מניה שירדה ב-9% בחודש - וכעת הזמן לקנות

גולדמן זאקס: מניית נורדסטרום נסחרת כיום במכפיל 13.8 - נמוך מהמכפיל הממוצע שלה ל-12 חודשים, העומד של 14.3

נורדסטרום (Nordstrom, סימול: JWN) היא בעלת רשת חנויות של אביזרי ביגוד, קוסמטיקה, הנעלה והלבשה לילדים ולמבוגרים בארה"ב ובאירופה. בנוסף, החברה מנפיקה כרטיסי אשראי ללקוחותיה, ונעזרת באתר החברה למכירת המוצרים.

אנו מוצאים לנכון לשפר מעלה את המלצתנו למניה מ"נייטרלי" ל"קנייה", תחת מחיר יעד של 49 דולר. זאת בשל ההערכה לאפסייד של 16% במחיר המניה הנוכחי, הנשענת על בסיס התרחבות החברה וגידול בהכנסותיה בו-זמנית בפלטפורמות שונות - שילוב אשר עשוי להיטיב במקביל גם עם שורת הרווח למניה.

תחזית החברה ל-2011, גידול של 2%-4% במכירות בחנויות זהות (SSS), הינה שמרנית. להערכתנו, החברה עשויה להציג עלייה גבוהה יותר של 5%-7%.

להערכתנו, נורדסטרום ממוצבת טוב יותר מחברות אחרות בענף, שכן לקוחותיה האמידים עשויים להתמודד היטב עם לחצי האינפלציה.

מאז פרסום דוחותיה האחרונים של החברה בפברואר, ירדה המניה בכ-9%, ולדעתנו ירידה זו מהווה הזדמנות לרכישת המניה. JWN נסחרת כיום במכפיל 13.8 - נמוך מהמכפיל הממוצע שלה ל-12 חודשים, העומד של 14.3.

בהתאם לכך, אנו ממליצים כאמור על רכישת המניה, וסבורים כי הסיכוי בה עולה על הסיכון. היא עשויה ליהנות מהמגמות הנוכחיות בשוק בטווח הקצר, והדבר עשוי לבוא לידי ביטוי ברווח למניה. בטווח הארוך מדובר בפרמיה גבוהה יותר, בשל מאמציה האסטרטגיים של החברה.

* נכתב על ידי מחלקת המחקר של גולדמן זאקס