האמריקנים פסימיים: מדד אמון הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן שמפתרסם היום (ו') צנח לרמה של 67.5 נקודות בחודש מארס, הרמה הנמוכה ביותר שרשם מדד זה בחמשת החודשים האחרונים. העלייה במחירי הדלק ובמחירי המזון הובילה לירידה חדה בסנטימנט הצרכנים.
מדד זה מפורסם פעמיים בחודש וזהו הנתון האחרון והסופי לחודש זה, הנתון הקודם הצביע על רמה של 68.2 נק' במדד אמון הצרכנים. על פי סנטימנט הצרכנים הראשון שפורסם לחודש מארס, לא עלתה אינידקציה לפגיעה בהוצאות הצרכנים. התחזיות המוקדמות למדד שפורסם היום עמדו על ירידה מתונה יותר.
המדד מצביע על פגיעה בהוצאות הצרכנים, כך נכתב בדוח המפרט את המדד. נזכיר כי רמת המדד בחודש פברואר עמדה על 77.5 נקודות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.