בפיצה האט שברו אמש (מוצ"ש) שיא של מכירות בערב גמר "האח הגדול", שנחשב ליום משלוחי הפיצה הלאומי. בשעות שלפני ההכרזה על הזוכה נרשמו ברשת הזמנות בסדר של גודל של 1,500 שקל בדקה - עלייה של 50% לעומת השנה שעברה.
על מנת להתמודד עם הביקושים הגדולים למגשי פיצות בערב הגמר התכוננו בפיצה האט מראש ותגברו את הצוות הקיים בעוד 256 אנשי צוות ו-156 אופנועים נוספים. בערב הגמר פעלו 380 שליחים ואופנוענים ברחבי הארץ, שיצאו לספק פיצות לבתי-אב בישראל מ-26 סניפים.
בפיצה האט עקבו אחר נתוני הרייטינג שהלכו והתחזקו ככל שהתקדמה העונה וצפו כי תהיה עליה בביקושים בגמר לעומת שנים קודמות.
"טירוף הפיצה של גמר 'האח הגדול' מקביל לגמר הסופרבול בארה"ב, שנחשב ליום חג של פיצה", אומרת לארי לוין, סמנכ"ל שיווק בפיצה האט. "בשנתיים האחרונות קצב המכירות נקבע בערבים בהתאם לתוכניות הריאליטי, שמערב לערב, בעקבות עליית הרייטינג, מעלות את צריכת המשלוחים הביתה. אנחנו מברכים על תוכניות הריאליטי ומודים יום-יום לאילו שמפיקים אותם".
האירועים הטלויזיונים בהם הוזמנו הכי הרבה פיצות ב2010
| האירוע הטלויזיוני | רייטינג |
1 | גמר האח הגדול - עונה 2 | 36% |
2 | גמר כוכב נולד 8 | 36.1% |
3 | גמר ליגת האלופות | 19.8%
|
4 | גמר מאסטר שף | 41.6% |
5 | גמר הישרדות | 16.7% |
6 | טקס מלכת היופי | 23.5% |
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.