תקציב הפרסום של קבוצת ויסוצקי עובר למשרד הפרסום ראובני-פרידן - כך נודע ל"גלובס".
תקציב הפרסום של החברה, שטופל בשנים האחרונות בידי יהושע TBWA, עמד בשנת 2010 על 3.6 מיליון דולר במחירי מחירון.
יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של ויסוצקי לאחר שזה טופל בידי אדלר-חומסקי במשך כ-3 שנים. זכייה זו הייתה במסגרת מכרז, בו השתתפו בין היתר משרדי הפרסום גיתםBBDO , ראובני-פרידן וגלר-נסיס .
תחת יהושע עבר המותג מספר מהלכים פרסומיים. הראשון בהם הוא קמפיין בכיכובו של הקומיקאי אלי יצפאן, תחת הסיסמה "לא פשוט להביא לכם טעמים מכל העולם, אבל זו האהבה שלנו כבר 160 שנה". יצפאן הציג אז בצורה הומוריסטית מספר דמויות - מחסנאי של ויסוצקי, בדואי, סיני והודי. בהמשך שונה הקו הפרסומי ותמך במגוון הטעמים של החברה.
התקציב, שהועבר לראובני-פרידן, יכלול את כל מותגי החברה בתחום התה ומחוץ לו.
כידוע, לאחרונה רכשה קבוצת ויסוצקי שבבעלות שלום זיילדר את חברת ייצור המאפים לחמי תמורת 6.5 מיליון דולר. מותג נוסף של החברה הוא שמן הזית זיתא, שתקציב הפרסום שלו מטופל בראובני-פרידן.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.