העיתון "מעריב" יוציא השבוע את מה שמכנים בעיתון "סופ"ש הגדול". כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", "סופ"ש הגדול" של "מעריב" יכלול בנוסף גם את תכני קבוצת המגזינים של "מעריב" ובהם "את" ו"רייטינג" - באותו המחיר.
את המהלך מלווה קמפיין של משרד הפרסום "דה בריף".
מ"מעריב" נמסר כי המהלך הוא סנונית הראשונה במגוון מהלכים ומוצרים שהעיתון ישיק בקרוב.
"בחודשים האחרונים עובר המותג 'מעריב' מהפכה", נמסר מהעיתון, "בדרכו להפוך לבית תוכן קומוניקטיבי, המהווה אלטרנטיבה רלבנטית עבור צרכן התקשורת החדש. כחלק מהמהפכה יעבור 'מעריב' שינוי טכנולוגי ותוכני, הרחבה משמעותית של עיתון סוף השבוע ושינויים חדשניים נוספים המתאימים לעיתון הדיגיטלי".
עורך "מעריב", אבי משולם, מסר כי "זה צעד משמעותי בדרך להפיכת סוף השבוע של 'מעריב' לחבילת מגזינים משודרגת, איכותית ומפנקת, שכולה עונג שבת. מעתה אנחנו פונים גם לקהלים חדשים ומייצרים תכנים ממוקדים לנשים ולצעירים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.