נטפליקס האמריקנית (Netflix, סימול: NFLX) מספקת שירותי השכרת סרטי וידאו ותוכניות טלוויזיה בארה"ב וקנדה. החברה מציעה למיליוני מנוייה גישה לספרייה עשירה של סרטי קולנוע ותכניות טלוויזיה.
מנוי NFLX יכולים לצפות, ללא הגבלה, בכותרי החברה בפורמט Blue Ray או DVD שנשלחים בדואר לביתם, ולחילופין - לצפות בהם ישירות מאתר החברה בטכנולוגיית סטרימינג.
NFLX משתפת פעולה עם חברות מוצרי צריכה אלקטרוניים, המציעות מגוון מכשירים המסוגלים להציג את כותרי החברה בסטרימינג, ביניהן מיקרוסופט Xbox 360, סוני פלייסטיישן 3, אפל TV וגוגל TV.
החברה נחשבת לאחד מסיפורי ההצלחה של יוזמות הדוט.קום, ומחיר מנייתה עלה מהיום שבו החלה להיסחר ב-2002 ביותר מ-2,500%.
אנו מעלים את ההמלצה למניה ל"תשואת יתר", ואת מחיר היעד ל-280 דולר - המשקף את התחרות החדשה מולה ניצבת החברה, ואת הצפי להתרחבותה העולמית, שצפויה להזניק את מספר מנוייה.
הצמיחה החזקה של נטפליקס מחוץ לצפון אמריקה, וההתחלה המבטיחה בקנדה, מעידות על כך. אנו מאמינים שישנם כ-167 מיליון מנויים פוטנציאליים בשווקים העולמיים הבולטים (להוציא את סין ויפן), שנטפליקס יכולה לכוון אליהם.
אנו צופים לחברה 33 מיליון מנויים ב-2011 ו-69 מיליון עד 2016 - שיעור צמיחה שנתי מורכב (CAGR) של 16%.
בהתאם למודל שלנו, המבוסס על היוון תזרים מזומנים (DCF), מחיר היעד משקף מכפיל רווח של 35 על רווחי 2012.
* נכתב על ידי מחלקת המחקר של קרדיט סוויס
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.