המלחמה על גיוס לקוחות: ברוח החג המתקרב יוצאת הוט במבצע מתוקשר - ותחלק למצטרפים לשירות הטריפל תווי קנייה בסך 900 שקל לרשתות מגה (מגה, מגה בעיר, מגה בול).
בנוסף, הוט תתרום עבור כל לקוח טריפל חדש 100 שקל לעמותת "חום", העוסקת במתן סיוע לילדים החיים מתחת לקו העוני.
מחיר המנוי בהצטרפות למבצע: 329-342 שקל, בהתאם לחבילה הנבחרת.
במסגרת המבצע תפרוס הוט עמדות מכירה ב-20 סניפי מגה ברחבי הארץ. המבצע יחל מחר (ד') וילווה בקמפיין בטלוויזיה, עיתונות, רדיו ואינטרנט.
נזכיר כי המתחרה yes מציינת במהלך החודש החודש חגיגות שנה ל-VOD, במסגרתן היא מציעה בחינם ללקוחות ישנים וחדשים את הסרטים, הסדרות ותוכניות הילדים המוצעים בשירות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.