קבוצת זוגלובק ממשיכה בהרחבת קו המוצרים מרכיבים טבעיים. החברה הודיעה על השקת סדרת מוצרי בשר קפואים שעשויים רק מרכיבים טבעיים.
לדברי פיני קמרי, מנכ"ל קבוצת זוגלובק, המטרה היא להגדיל את קטגוריית הבשר הקפוא בסדרת "על האש" בכ-10% עם המוצרים החדשים.
במהלך הושקעו מעל ל-2 מיליון שקל, הכוללים את פיתוח הטכנולוגיה הייחודית, קמפיין טלוויזיה, אינטרנט וקידום מכירות בנקודות המכירה.
לדברי דניאל שבתאי, סמנכ"ל השיווק קבוצת זוגלובק, "המגמה בעולם ובישראל מראה כי הצרכן הופך להיות מודע יותר מתמיד למידע על התווית, מחפש שקיפות במידע ומחפש אחר מוצרים טבעיים העשויים חומרים טבעיים וללא תוספות של רכיבים תעשייתיים, מבלי להתפשר על הטעם. בתחום הבשר בפרט עולות תהיות שונות באשר לרכיבים הקיימים במוצרים של החברות השונות.
"זוגלובק עמלה במשך התקופה האחרונה על מנת לפתח סדרת מוצרים מ-100% רכיבים טבעיים, התחלנו עם הנקניקיות שכבר קוצרות תגובות נלהבות, וכעת אנו שמחים על הבאת הבשורה גם לעולמות הבשר הקפוא".
על-פי נתוני סטורנקסט, קטגוריית מוצרי הבשר הקפוא "על האש" הסתכמה בשנת 2010 בסך של כ-205 מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.