חברת הביטוח הראל מובילה את סקר שביעות הרצון של לשכת סוכני ביטוח בביטוחי חיים, פנסיה, בריאות וסיעוד. אחריה בדירוג איכות השירות ניצבות מגדל והפניקס, כשבתחתית הרשימה נמצאות מנורה מבטחים וכלל ביטוח. כך עולה מסקר טלפוני על עמדות סוכני הביטוח כלפי חברות הביטוח, שנערך בתחילת החודש בקרב 700 סוכני ביטוח.
במסגרת זו הראל זכתה לשיעור הגבוה ביותר של סוכנים, שנתנו לה ציון גבוה בהיבט שביעות הרצון הכללית מתפקודה - 67%, בה בעת שגם מגדל בלטה לחיוב וזכתה לציון גבוה מ-61% מהסוכנים העובדים מולה. בהפניקס מדובר ב-50%, ובמנורה מבטחים ובכלל ביטוח מדובר ב-44% ו-42%, בהתאמה. עם זאת, הסוכנים מציינים שכל החברות מציגות מגמת שיפור ברמת השירות שלהן.
הראל הובילה את חמש קבוצות הביטוח הגדולות, השולטות בשווקי ביטוח החיים והפנסיה, בכמה היבטים: מהירות הטיפול; טיפול בביצוע שינויים; יחס ואדיבות עובדי החברה; הוגנות העמלות לסוכנים ומקצועיות העובדים. מגדל הובילה בהיבטי אופן הטיפול בתביעות המבוטחים ושירותי מחשוב.
בדירוג שביעות הרצון הכללית בתחומי ביטוחי הבריאות והסיעוד הראל מובילה גם כן, כשאחריה מגדל והפניקס, ובתחתית כלל ומנורה מבטחים מתחלפות ביניהם. נציין כי בתחומי הסיעוד והבריאות כל החברות זוכות לשביעות רצון גבוהה יותר מאשר בביטוח חיים והפנסיה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.