ג'ק דורסי, אחד ממייסדי טוויטר, ששב השבוע לחברה לאחר שנתיים של היעדרות, אמר אתמול (ג') כי הוא מתכוון להפוך את אתר המיקרו-בלוגינג החברתי לנגיש יותר להמונים.
"אנחנו נהנים ממודעות גדולה בזרם המרכזי של האוכלוסייה, אבל הרלבנטיות שלנו לגביהם עדיין מהווה אתגר עבורנו", אמר דורסי באירוע של בית-הספר לעיתונות של אוניברסיטת קולומביה בניו-יורק.
דורסי, שיכהן כיו"ר החברה וכמנהל פיתוח המוצר שלה, הודה כי השירות שמציעה טוויטר "אינו משהו שאנשים תופסים באופן מיידי". על אף הפופולריות של טוויטר, אחוז קטן מ-200 מיליון הרשומים באתר משתמשים בו בקביעות.
על-פי נתונים של חברת המחקר eMarketer, כ-25% מהמשתמשים בטוויטר מנפקים יותר מ-90% מהציוצים באתר.
דורסי אמר כי הוא מעוניין להתרכז ב"משתמשים שלא ממש יודעים מה זה טוויטר ורואים בו בעיקר חווית צריכה". עוד הסביר כי "עלינו להתמקד מחדש בערך של טוויטר עבור המשתמשים. זו תהיה המטרה שלי בחודשים הקרובים".
דורסי הקים את טוויטר בשנת 2006 יחד עם ביז סטון ואוון וויליאמס. הוא כיהן כמנכ"ל עד שהוחלף על-ידי וויליאמס בשנת 2008, שהודיע בעצמו לאחרונה כי הוא עוזב את החברה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.