באסיפה הכללית של איגוד השיווק הישראלי, שנערכה אמש (ד'), נבחר אייל מליס, מנכ"ל תשלובת החלב של קבוצת תנובה, ליו"ר החדש של איגוד השיווק הישראלי, לקדנציה של 4 שנים.
מליס משמש גם כיו"ר הדירקטוריון של החברות בעמק טכנולוגיות, הרדוף ותנובה ארה"ב.
הוא כיהן בעבר כסמנכ"ל חוגלה-קימברלי, מנהל חטיבת הנייר והמוצרים לבית ומנהל חטיבת שרשרת האספקה.
כמו כן, 14 בכירים בתעשיית השיווק בארץ נבחרו להנהלת האיגוד, בהם רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק; מיכל גולדמן, סמנכ"לית ומנהלת חטיבת הדגנים והחטיפים ושירותי שיווק ביוניליוור ישראל; אלי גידור, סמנכ"ל סחר ושיווק בשופרסל; אירית גילן, סמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי בנירלט; איתן זינגר, מנכ"ל חטיבת הצרכנות וראש מטה השיווק בקבוצת דפי זהב וכן מנכ"ל זאפ ו-rest; אבי זיתן, יועץ ומומחה לשיווק ואסטרטגיה; עינת יוזנט-רביד,
מנכ"ל טבעול ישראל; גלי ניר, סמנכ"לית שיווק ב-yes; טלי סקלר, ראש אגף שיווק בשירותי בריאות כללית; עינת פורטוגלי, סמנכ"ל שיווק ופרסום ברשת פוקס; רותי קלנר-עקרון, סמנכ"לית שיווק ומכירות בדואר ישראל; חגית קמין, מנהלת אגף השיווק בפז; דרור קציר, סמנכ"ל השיווק בסופר-פארם; ואירית שפייזמן, סמנכ"לית אסטרטגיה ותקשורת שיווקית בשטראוס ישראל.
במכתב ששלח הבוקר (ה') מליס לכל חברי האיגוד נכתב: "כפי שכתבתי לחברי האיגוד טרום הבחירות, ראיתי חשיבות גדולה מאוד להרכב נבחרת ההנהלה שתבחר לשאת באחריות למימוש מטרות האיגוד.
"אני מבקש להודות לכם על האמון לו זכיתי ועל בחירתכם בי לתפקיד היו"ר ושמח לבשר כי העמדנו נבחרת חדשה וראויה אשר מהווה את חוד החנית הניהולית בתחום ניהול השיווק.
"הנהלת האיגוד החדשה בניהול המנכ"לית תלמה בירו וציוותה תידרש לפעול ברוח חזון האיגוד. נמשיך ונחזק את מקצועות השיווק כמקצועות המובילים בעולם הניהול העסקי, ונוביל את השיח השיווקי במשק".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.